Wilt u uw merk opbouwen? Probeer inkomende marketing
6 min read
Toen je je bedrijf voor het eerst lanceerde, heb je je misschien meer gericht op de kern van taken, zoals het onboarden van teamleden, productie, distributie en andere essentiële elementen die het bedrijf draaiende houden. Maar hoewel marketing zeker deel uitmaakt van uw bedrijfsplan, moet u misschien meer tijd besteden aan het ontwikkelen van een solide marketingcampagne.
Maar u moet ook beseffen dat, hoe goed uw producten of diensten ook zijn, u niet van veel mensen kunt verwachten dat ze kopen wat u te verkopen heeft als u er niet in slaagt uw merk op de markt uit te dragen. Dus nu is het tijd om serieuzer te worden more than hoe u uw bedrijf promoot.
Sommige organisaties lijken tevreden te vertrouwen op mond-tot-mondreclame als hun belangrijkste middel om bekendheid te geven aan wat ze bieden, maar u heeft grotere ambities voor uw bedrijf. Na alle tijd, moeite en middelen die je in de career hebt gestoken, is de volgende stap om de investering terug te verdienen door je merk op te bouwen.
U weet waarschijnlijk al dat u verschillende opties heeft als het gaat om de advertising and marketing van uw bedrijf. Een van de effectievere benaderingen die tot uw beschikking staan, is inbound advertising. Lees verder om een betere waardering voor te krijgen hoe inbound marketing and advertising bedrijven zoals het uwe kan helpen hun merk op te bouwenhun stem ontwikkelen en hun bereik naar klanten enorm uitbreiden, zowel huidige als de vele klanten die in de toekomst zullen komen.
Above inkomende advertising
Het is handig om het verschil tussen uitgaande marketing and advertising en inkomende internet marketing te overwegen wanneer u een nieuwe campagne voor uw bedrijf voorbereidt.
Zoals opgemerkt door HubSpot, werkt uitgaande advertising door mensen te onderbreken fulfilled berichten die ze niet altijd per se willen. Advertenties die bedoeld zijn voor een algemeen publiek, zoals het onderbreken van television-, radio- of streaming muziekdiensten, zijn bekende vormen van outbound advertising and marketing. Dat geldt ook voor de reclameborden die uw gezichtsveld binnendringen wanneer u probeert te navigeren op een onbekend snelwegsysteem.
Inbound advertising daarentegen is een manier om je merk te promoten door waardevolle en informatieve articles aan te bieden waar mensen al naar op zoek zijn. U publiceert bijvoorbeeld blogposts waarin u unieke manieren laat zien waarop mensen uw producten gebruiken, waardoor mensen een online video bekijken om ze in actie te zien of de missieverklaring van uw web site bezoeken voordat ze uw productlijn in depth bekijken.
De toestanden van inkomende internet marketing begrijpen
Het is nuttig om het proces van inbound marketing op te splitsen in vier fasen, zoals blijkt uit een rapport van Spiralyticadaarbij verwijzend naar methodologische strategieën van HubSpot.
Aantrekken
In de eerste staat bent u gefocust op het aantrekken van de juiste soorten gebruikers naar uw site. Hoe u het “juiste” type gebruiker of klant definieert, hangt af van het ene bedrijf tot het andere. Toch bent u op zoek naar mensen die de meeste kans hebben om levensvatbare verkoopleads en potentiële klanten te worden. Updates die u op sociale media plaatst, zoals Fb of LinkedIn, zullen nieuwsgierige mensen die meer willen weten, ertoe aanzetten uw bestemmingspagina te bezoeken.
Een andere essentiële instrument tijdens deze eerste fase van inbound marketing is zoekmachine optimalisatie. Als je Search engine marketing gebruikt, moet je goed nadenken around de specifieke termen waarnaar je ideale klanten zoeken als ze Google, Bing en andere zoekmachines gebruiken.
Overzetten
In de tweede staat is het doel om bezoekers om te zetten in qualified prospects. U kunt dit bereiken door hen om hun e-mailadres te vragen, bijvoorbeeld in ruil voor een geldbesparende kortingsbon, of door een informatief rapport te downloaden waarmee u zich kunt profileren als een deskundige opinieleider.
Dichtbij
De derde toestand heeft te maken satisfied het sluiten van deze prospects om ze om te zetten in volwaardige klanten. U kunt naar dit doel toewerken fulfilled behulp van softwaretools voor klantrelatiebeheer om een groot deel van het proces om make contact with fulfilled hen op te nemen en de resultaten bij te houden, te automatiseren. E-mail is een andere geschikte benadering om sterkere banden fulfilled klanten te smeden.
Vreugde
10 slotte is de vierde staat van inkomende promoting om uw klanten, leads en nieuwe bezoekers betrokken en tevreden te houden satisfied de inhoud die u blijft bieden. Hulpmiddelen die worden gebruikt om uw bezoeken te verrassen, zijn vaak gerichte oproepen tot actie, enquêtes om hun interesse in een dienst of solution te peilen, of het aanbieden van een beloningsprogramma voor klantloyaliteit om ervoor te zorgen dat ze terugkomen voor meer.
Doelen stellen voor uw inkomende marketingcampagne
Het is het beste om enkele doelen te stellen wanneer u een inkomende marketingcampagne start. Op die manier kunt u de resultaten meten en zien hoe goed u het doet om de volgende mijlpaal te bereiken. En aangezien zoveel bedrijven vertrouwen op weblogs om bekendheid te geven aan wat ze doen, is dit een nuttige inkomende marketingtactiek om te omarmen.
Volgens dierenzvier doelen voor verkeer voor een nieuwe blog site zijn:
1. Streef ernaar om maandelijks de 6% groei in verkeer te overtreffen
Onderzoeken van Animalz geven aan dat de CMGR of mediane samengestelde maandelijkse groei voor weblogs 5,92% was, waarbij kleine weblogs het verkeer consequent achieved ongeveer 6% verhoogden. Het resultaat na een jaar is een improve van 88%. Neem voor de context een web site dat in de zomer 1.000 maandelijkse weergaven ontving tot 1.883 maandelijkse weergaven aan het einde van het jaar.
2. Streef naar minimaal 45.000 Pageviews
Het mediane aantal paginaweergaven voor kleinere blogs was 45.162 for each maand, wat betekent dat om gedurende een jaar op schema te blijven, je ongeveer 3.764 paginaweergaven for every maand zou willen behalen. Maar aangezien bedrijven soms elke maand of elk seizoen een ander aantal bezoekers hebben, wilt u tijdens het langzaamste deel van uw verkoopcyclus minder weergaven verwachten, fulfilled veel meer weergaven naarmate het cadeauseizoen nadert.
3. Stel een doel in om minimaal 11% van het verkeer te ontvangen dankzij organische zoekresultaten
U wilt dat mensen het gevoel hebben dat ze uw bedrijf op een natuurlijke of organische manier hebben ontdekt door een gerichte advertentie of een bericht op sociale media te zien nadat ze een zoekterm hebben ingevoerd. Weblogs die meer verkeer trokken, volgens de studie van Animalz, geven aan dat weblogs die minder dan 10.000 sights per maand ontvangen een veel kleiner share organisch verkeer hebben.
4. Streef ernaar om het verkeer elke maand met 8% te verhogen
Houd goed in de gaten hoeveel verkeer uw blogposts krijgen. Doorway aandacht te besteden aan analyses, kunt u zien welke soorten inhoud meer mensen uw kant op drijven. Wanneer u zich tot doel stelt om het organische verkeer elke maand satisfied 8% excess te verhogen, ligt u op schema om een toename van meer gekwalificeerde qualified prospects te zien satisfied het potentieel om langdurige klanten te worden.
Als u geen skilled bent in het schrijven van marketingmateriaal en inhoud zoals blogposts, is dat geen probleem. U kunt altijd freelancers inhuren of satisfied externe inhoudsexperts werken om u te helpen ideeën te genereren en het materiaal voor het genereren van qualified prospects voor u te ontwikkelen.
Is het tijd om een inkomende marketingcampagne voor uw organisatie te lanceren?
Er zijn veel bewegende delen als het gaat om het opzetten van een inbound marketingcampagne. Je ontwikkelt veel content, zoals blogposts, video’s, updates op sociale media, e-mails, enzovoort. Ervoor zorgen dat u een gestage stroom materiaal genereert, is cruciaal voor het succes van het proces.
Nogmaals, afhankelijk van uw sterke punten, bent u misschien in staat om uw eigen materiaal te schrijven en zorg te dragen voor het monitoren van het verkeer en het analyseren van de reacties van mensen. Anders wilt u deze taak misschien aan pros overlaten. Het uitbesteden van uw inkomende marketinginspanningen kan zorgen voor een sterke marketingstrategie zonder te vertrouwen op giswerk of additional werk aan uw staff toe te voegen.
Als inbound promoting nieuw voor je is, overweeg dan om samen te werken satisfied een aantal externe gurus die al hun tijd besteden aan het verfijnen van het proces van het genereren van potential customers en het opbouwen van merken voor bedrijven.
Meer weten over inbound advertising and marketing? Download onze gratis checklist om te zien waar uw bedrijf staat.