June 6, 2023

Types Investments

Uniek bedrijf

Open de poort en laat uw inhoud vrij rondlopen

2 min read

Het is tijd om opnieuw na te denken around het poorten van uw inhoud. Slechts 3% van de bezoekers vult ter plaatse een formulier in, volgens een nieuwe studie van 6Sense Analysisdat B2B-inkomstenverbetering en ABM-oplossingen biedt.

Dat is ook niet het enige inhoudelijke probleem dat B2B-bedrijven hebben. Een derde van de bedrijven zei dat contentmarketing een van de meest waardevolle vraaggeneratoren is. Desondanks kan slechts 55% van de organisaties inhoud leveren op foundation van de unieke interesses van een koper. Dat aantal steeg tot 63% bij accountgestuurde bedrijven (waar ABM 50% of meer van hun marketingmix uitmaakt).

Lees volgende: Wat is een electronic expertise platform of DXP en is het de toekomst van articles administration?

Deze accountgestuurde bedrijven halen echter duidelijk niet het maximale uit hun ABM. Slechts de helft kan inhoud leveren op foundation van waar de koper zich in de verkoopcyclus bevindt. Bijna hetzelfde aantal (47%) kan inhoud aanbevelen aan webbezoekers. Bovendien kan slechts 38% het inhoudsverbruik volgen zonder het te poorten. Dit gebeurt meestal by using gedeanonimiseerd webverkeer en intentiesignalen van derden.

Waarom het ons iets kan schelen. Niemand vindt het leuk om on-line formulieren in te vullen. De eigen ervaringen van marketeers kunnen hen dat vertellen. Ook houdt niemand van alle spam-e-mails die je krijgt als je dat doet. Dit is waarschijnlijk de reden waarom de meeste mensen valse e-mailadressen gebruiken. Veel web-sites proberen dat te omzeilen door een backlink naar dat adres te sturen. Het feit dat 97% van de bezoekers het formulier niet invult, vertelt je precies hoe goed dat werkt.


Ontvang de dagelijkse nieuwsbrief waar digitale marketeers op vertrouwen.



About de auteur

Constantine von Hoffman is hoofdredacteur van MarTech. Con is een ervaren journalist en heeft verslag gedaan van zaken, financiën, internet marketing en technologie voor CBSNews.com, Brandweek, CMO en Inc. Hij was stadsredacteur van de Boston Herald, nieuwsproducent bij NPR en schreef voor Harvard Business enterprise Assessment, Boston Magazine, Sierra en vele andere publicaties. Hij is ook een professionele stand-upcomedian geweest, gaf lezingen op anime- en gameconventies over alles van My Neighbor Totoro tot de geschiedenis van dobbelstenen en bordspellen, en is auteur van de magisch-realistische roman John Henry the Revelator. Hij woont in Boston fulfilled zijn vrouw Jennifer en te veel of te weinig honden.

typesinvestments.nl | Newsphere by AF themes.