March 24, 2023

Types Investments

Uniek bedrijf

Hoe vragen ze, beantwoordt u voordeelverkoop?

6 min read
Hoe vragen ze, beantwoordt u voordeelverkoop?

Hier gaat het om Zij vragen, jij antwoordt.

Als een digitale marketeer of bedrijfsleider Marcus Sheridan ziet spreken above zijn benadering van digitale marketing in de moderne tijd, of als ze zijn gelijknamige boek hebben gelezen, raken ze bijna altijd opgewonden.

Ze zien het grote geheel.

Ze begrijpen hoe het maken van geschreven en video-inhoud dat doet behandelt de meest prangende vragen van hun ideale kopers, oprechte en grondige zorgen en angsten zullen hen helpen hun branche te domineren.

Verkoop folks echter zijn een heel ander verhaal.

In alle eerlijkheid tegenover de verkoop, ik neem het ze helemaal niet kwalijk dat ze het potentieel van They Talk to, You Respond to in eerste instantie niet zien, maar als ze eenmaal de visie hebben begrepen, zullen ze blij zijn dat ze het deden.

Bloggen werkt beter wanneer u schrijft above onderwerpen waar uw kopers om geven.

Verkoopteams zijn een keer te vaak verbrand doorway internet marketing

Een van de buzzy kleine uitdrukkingen waar gurus in de branche over praten, is ‘afstemming van verkoop en marketing’, wat een beleefde manier is om te zeggen dat deze twee afdelingen goed moeten samenwerken. Helaas is dat meestal niet het geval.

Zie je, wat een gebrek aan “afstemming van verkoop en advertising and marketing” eigenlijk betekent, is dat verkoopteams er niet op vertrouwen dat advertising iets van waarde creëert dat ze kunnen gebruiken. In plaats daarvan zien ze dat marketeers luchtige inhoud produceren die de merkbekendheid kan vergroten, maar weinig doet om offers te sluiten.

Marketing and advertising, aan de andere kant, kijkt naar verkoop als door inkomsten geobsedeerde wezens van een andere planeet die meer geven om het sluiten van specials dan om klantloyaliteit en merksucces op de lange termijn.

Met dit soort ontkoppeling bij duizenden bedrijven more than de hele wereld, is het geen wonder dat marketeers zich onbegrepen voelen en verkoopteams geen vertrouwen hebben iets dat klinkt als advertising and marketing.

Voor veel verkoopprofessionals lijken weblogs, berichten op sociale media en YouTube-video’s niets te doen om inkomsten te genereren. In plaats daarvan klinken ze meer als dure regelitems in een marketingbudget.

En, eerlijk gezegd, die verkoopteams hebben het vaak niet bij het verkeerde eind.

Dus als marketeers met een nieuw boek/visie/raamwerk/visie komen, heeft gross sales alle recht om sceptisch te zijn.

Maar deze keer is anders. Ik beloof.

They Ask, You Solution is een verkoopinitiatief, geen marketinginitiatief

Hoewel veel van de kernprincipes van They Talk to, You Solution klinken als marketing (contentcreatie, bloggen, YouTube, sociale media, leercentrum voor web-sites), is het eigenlijk een initiatief waarbij de verkoop centraal staat.

Zie je, de foundation van They Request, You Remedy is simpel: Beantwoord vragen en zorgen van klanten, zodat het voor hen gemakkelijker is om bij u te kopen.

Hoewel, ja, een deel van wat u produceert, het zoekverkeer en de sociale media-impressies zal stimuleren, is de grootste begunstigde uiteindelijk de prospect die het verkoopproces betreedt en sneller doorloopt.

Als het op de juiste manier wordt geïmplementeerd, wordt elk blogartikel, elke video clip en elke webpagina gemaakt door de lens van wat het verkoopteam nodig heeft -gebaseerd op hun eerstelijnskennis van wat hun ideale kopers denken en nodig hebben.

Wanneer dit gebeurt, zijn marketingmaterialen plotseling suitable en bruikbaar aan het verkoopteam.

Ze kunnen ze delen achieved prospects en er zeker van zijn dat organische leads niet iets op de web site hebben gelezen dat niet synchroon loopt met het verkoopproces.

Het marketingteam echter kan niet doe dit zonder de hulp van het verkoopteam. Promoting spreekt kopers niet confront-to-experience aan zoals profits dat doet.

Maar wanneer de teams samenwerken, kunnen ze inhoud produceren die de verkoop daadwerkelijk 10 goede komt.

Laten we eens kijken naar de details van hoe dat werkt.

7 belangrijke voordelen van They Question, You Remedy voor profits

Om te slagen met They Check with, You Reply, moeten het verkoopteam en het marketingteam samenwerken. Ze ontmoeten elkaar, brainstormen en bekijken wat contentmarketing oplevert. (Soms wordt dit gedaan in wat we een inkomstenteam noemen.)

Ik beloof dat dit een minimale tijdsbesteding is en absoluut ieders tijd waard is. dit is waarom.

1. Het dwingt uw hele bedrijf om uw kopers te begrijpen zoals nooit tevoren

De kern van They Question, You Remedy is een absolute obsessie om te weten wat uw kopers denken, voelen en zoeken.

Het begrijpen van uw kopers is een initiatief van alle hens aan dek.

Marketeers moeten samenwerken fulfilled verkopers, klantenserviceprofessionals en andere bedrijfsexperts om de klant vóór, tijdens en na de aankoop te leren kennen.

Ze moeten in facts en analyse duiken en eerdere klanten interviewen.

Wanneer uw bedrijf zijn klanten begrijpt, kan het berichten produceren die aansluiten bij hun behoeften, zorgen en zorgen

Het resultaat is klantgerichte inhoud die omzet genereert, niet ijdelheid statistieken.

2. Contentproductie versterkt uw verkoopboodschappen

Salesprofessionals hebben de meeste vragen gehoord die een prospect ooit zou kunnen stellen, en ze hebben ze allemaal beantwoord. Ze hebben gezien welke antwoorden tevreden klanten hebben opgeleverd — en welke het doel hebben gemist.

Wanneer verkoopteams verbonden zijn fulfilled het contentproductieproces, scherpen ze de manier waarop ze de lastige vragen beantwoorden, waardoor ze in de toekomst de manier verbeteren waarop ze met klanten communiceren.

3. Verkoop in opdracht verkort de verkoopcyclus

U weet waarschijnlijk dat uw prospect op een bepaald second een specifieke vraag gaat stellen. Bijna iedereen stelt op dat minute precise dezelfde vraag, toch?

In plaats van kostbare minuten te besteden aan het beantwoorden van de vraag tijdens het verkoopgesprek, stuur je een online video of artikel mee dat een volledig doorgelicht antwoord op deze vraag geeft — voordat de prospect er zelfs maar op reageert.

Nu wordt uw telefoontje productiever en wint u het vertrouwen van de koper in het proces.

Dit is het mooie van opdrachtverkopen: de beproefde, beproefde manier om educatieve inhoud in het verkoopproces te gebruiken.

Als u inhoud heeft die u kunt vertrouwen, kunt u deze inhoud van tevoren “toewijzen” om vragen en bezwaren van kopers voor te zijn.

4. U weet meer over uw kopers voordat ze de verkooptrechter betreden

Achieved geavanceerde automatiserings- en analyseplatforms voor verkoop en advertising, zoals HubSpot, kunnen verkoopteams elke webpagina, elk artikel en elke online video zien die een prospect heeft bekeken voordat ze get in touch with opnemen achieved iemand in de verkoop.

HubSpot-intelligentie

Dit is onschatbare informatie die u in staat zal stellen om precies te begrijpen waarin uw prospective buyers geïnteresseerd zijn en hoeveel ze weten around u en wat u verkoopt — allemaal voordat er zelfs maar een enkel verkoopgesprek heeft plaatsgevonden.

Dat is een ongelooflijke hoeveelheid guide-intelligentie binnen handbereik.

5. Potential clients zullen de pijplijn binnenkomen en uw merk al vertrouwen.

Wanneer klanten zichzelf leren voordat ze met een verkoper praten, gaan ze het verkoopproces in satisfied een gevestigde relatie fulfilled uw bedrijf.

Ze kennen jou. Ze vertrouwen je.

En kopers kopen eerder bij bedrijven die ze vertrouwen.

Verkopers kunnen tijdens vergaderingen meer tijd besteden aan diepgaande gesprekken die specifiek zijn afgestemd op de behoeften van de mensen achieved wie ze spreken.

Zo kunt u doen waar u goed in bent: verkopen.

6. Uw inhoudsbibliotheek helpt u toekomstige werknemers op te leiden

Hoe meer inhoud u maakt, hoe meer artikelen, video’s en meer u tot uw beschikking heeft voor huidige en toekomstige werknemers om als trainingsmateriaal te gebruiken.

Het zal hen helpen bedrijfsdoctrines, filosofieën enzovoort effectiever en efficiënter te leren.

7. Geweldige inhoud betekent meer vertrouwen, meer vertrouwen betekent kortere verkoopcycli, kortere verkoopcycli betekenen gelukkigere verkoopteams

Door uw kopers in staat te stellen zichzelf te onderwijzen by way of de inhoud die u maakt en publiceert, geeft u uw verkoopteams tijd cadeau.

Meer tijd om te besteden aan gekwalificeerde leads, meer tijd aan het eind van de dag om op tijd uit te klokken.

Wat moeten we nu doen om aan de slag te gaan?

Het is veel werk om uw hele bedrijf op één lijn te krijgen rond They Inquire, You Answer als een manier van zakendoen.

Dat komt omdat, in tegenstelling tot strategieën in het verleden, They Inquire, You Response doorway alle groups moet worden omarmd – leiderschap, verkoop, advertising, services, enz. Het is niet het eigendom van één workforce of één individu. Het is een culturele verschuiving binnen uw bedrijf, geen flitsende tactiek.

Als je specifiek een verkoopfunctie hebt en meer wilt leren, raad ik je aan om een free of charge Effect+ account en leer jezelf fulfilled het volgende vrij cursussen:

Deze cursussen zullen u specifiek wapenen fulfilled de inzichten en kennis die u nodig hebt om een ​​onmiddellijke stijging in uw slotkoersen te zien door de principes van They Ask, You Reply te omarmen.

Ja, het is waarschijnlijk een significante afwijking van “de manier waarop het altijd is gedaan” bij uw bedrijf. Maar geloof me, de resultaten zullen voor zich spreken.

Leave a Reply

typesinvestments.nl | Newsphere by AF themes.