Google lanceert een galerij met visuele elementen waarin 22 elementen op de resultatenpagina van Google worden gedocumenteerd
2 min read
Google heeft een nieuwe helppagina gelanceerd die documenteert wat Google de meest voorkomende visuele elementen op de pagina met zoekresultaten noemt. Hier heeft Google 22 elementen op de pagina achieved zoekresultaten visueel weergegeven, waarin wordt uitgelegd hoe de elementen eruit zien, hoe ze worden genoemd en of u uw web page ervoor kunt optimaliseren.
Visual Things-galerij van Google Zoeken. Deze vind je nieuw document hier in het Google-helpgedeelte. Het helpt u de meest voorkomende en ‘invloedrijke visuele elementen van een pagina satisfied zoekresultaten’ te identificeren, aldus Google. Het doc heeft 22 visuele elementen die het meest waarschijnlijk op pagina’s achieved zoekresultaten verschijnen, voegde Google eraan toe. Het is onderverdeeld in deze categorieën:
Naamsvermelding. De attributie-elementen zijn elementen die zoekers helpen de bron achter het zoekresultaat te identificeren achieved visuele identificatiegegevens zoals de naam van de web page, de URL en favicon.

Tekst resultaat. De elementen van de tekstresultaten zijn wat we gebruiken om de “10 blauwe backlinks” en/of “webresultaten” te noemen.

Movie- en beeldresultaten: De video clip- en afbeeldingsresultaatelementen zijn gebaseerd op de respectievelijke media die zijn geïndexeerd in de context van hun respectievelijke bestemmingspagina’s.
- Een afbeeldingsresultaatelement is een resultaat dat is gebaseerd op een afbeelding die is ingesloten op een webpagina.

- Een videoresultaat is een resultaat dat is gebaseerd op een online video die is ingesloten op een webpagina.

Verkenningsfuncties: Het component satisfied verkenningsfuncties wordt ook wel ‘Mensen vragen ook’ genoemd, of gerelateerde zoekopdrachten of gerelateerde vragen. Google zei dat deze visuele elementen gebruikers helpen hun zoektrajecten te verbreden.
Waarom het ons kan schelen. Dit is een goede manier voor ons om meer informatie van Google te krijgen more than het form zoekfuncties in Google Zoeken. Het helpt ons ook te begrijpen of we onze web sites kunnen helpen zulke rijke resultaten of andere visuele elementen te bedenken. Dit zal ons ook helpen bij het standaardiseren van hoe sommige functies binnen de zoekindustrie worden genoemd. 10 slotte is Google van plan dit doc bij te werken naarmate er meer en meer functies uitkomen.
Nieuw op Search Engine Land