Eersteklas resultaten behalen met een coachbudget
2 min read
gastblog van Eric Alzuhn, wijzersmid
Jij voelt het toch ook? Alles kost meer. Van reiskosten tot facilitaire vergoedingen tot werving tot kapsels! Tegelijkertijd stagneren de onderzoeksbudgetten. Het resultaat? Degenen onder ons die veldonderzoek doen, voelen de druk – we hebben het more than Loss of life Star-afvalpersknijpen.
Dus, hoe levert u nog steeds de eersteklas resultaten die uw klanten willen en verwachten, terwijl u de kosten onder controle houdt?
Het antwoord, voor ons hier bij wijzersmidheeft ons kwalitatief onderzoek on the net gezet.
Natuurlijk, voor degenen die voornamelijk persoonlijk kwalitatief onderzoek doen, is dit het punt waarop je zou kunnen zeggen: “Ja, goed.” We begrijpen het. On-line kwalitatief onderzoek doen is niet geschikt voor elk challenge of elke klant. Velen werden gedwongen die weg in te slaan tijdens de reisbeperkingsdagen van de pandemie achieved “gemengde resultaten”. En als u iemand bent die niet comfortabel of bedreven is in het gebruik van de resources en technologie die nodig is om uw onderzoek online uit te voeren, zullen er enkele bedenkingen zijn.
Toegegeven, op wijzersmid, hebben we zeker een aantal voordelen, aangezien we al meer dan tien jaar on the internet kiestestonderzoeken ondersteunen. Toch vereist het succesvol beheren van kwalitatief onderzoek online veel werk om een standaardwerkwijze (SOP) te vinden die de beperkingen en uitdagingen van on the internet onderzoek verzacht en tegelijkertijd de voordelen maximaliseert.
Deze free of charge en downloadbare bron geeft u een kijkje “onder de motorkap” van hoe we onze on line kwalitatieve SOP hebben opgebouwd.
- Vind de juiste application voor webconferenties.
- Zorg ervoor dat deelnemers naadloos kunnen aansluiten.
- Zorg ervoor dat alles dichtgeknoopt, vergrendeld en veilig is.
- Zorg voor een lijst satisfied voorkeurspartners en middelen om met klanten te delen.
Als u nieuwsgierig bent naar het on-line zetten van uw kwalitatief onderzoek, geeft deze bron u een goed idee van wat u moet doen om succes te boeken. We gaan dieper in op de vier stappen van het bouwen van een succesvolle online kwalitatieve SOP en delen onderweg een paar more recommendations en trucs.