De impact van direct mail voor 2023
3 min read
Immediate mail werkt. De impact ervan kan worden gevoeld doorway veel merken en liefdadigheidsinstellingen in veel marketingsectoren.
Ik ga je niets vertellen wat je nog niet weet. Ik zou kunnen praten above het mailmoment, opvallen, hoe direct mail “rondhangt” – of de mogelijkheid om mailinglijsten te gebruiken om uw beste klanten te targeten.
Ik zou het laatste kunnen noemen B2B-statistieken worden weergegeven dat 23% van de “grote merken” van program is om in 2023 meer te gaan besteden aan reclame voor immediate marketing (vs . 14% voor e-mailmarketing).
Of ik zou de studie van kunnen noemen Statistisch. Dit onderzoek geeft aan dat adverteerders naar verwachting in 2022 meer dan $ 43 miljard zullen uitgeven aan immediate mail. Dat is een stijging van 3,5% 10 opzichte van meer dan $ 40 miljard uitgegeven in 2020. 2023 belooft nog hoger te zijn.
En uit marktonderzoek van Omnisend bleek dat het aankooppercentage van een omnichannel marketingcampagne meer dan 2,5 keer hoger is dan dat van solitary-channel advertising and marketing. Dus als u op zoek bent naar een manier om consumenten te bereiken en uw verkoop te stimuleren, moet immediate mail zeker deel uitmaken van uw marketingmix.
Direct mail biedt marketeers veel kansen op succes. Dat komt omdat direct mail:
Betrekt
Direct mail trekt meer volwassen doelgroepen aan, die vaak meer geld te besteden hebben en tijd hebben om te reageren. En vergeet het USPS-onderzoek niet waaruit blijkt dat millennials genieten van direct mail, deze openen en erop reageren.
Stimuleert actie
Veel adverteerders hebben maar één doel voor ogen, namelijk verkeer naar hun internet site leiden. Immediate mail drijft klanten en prospective buyers on the net. Het heeft direct invloed op online bezoeken en bestellingen. Denk aan QR-codes op print die linken naar web-sites en e-mailadressen.
Is creatief
Satisfied direct mail kunt u interessante, creatieve en tactiele campagnes voeren. In 2023 horen we van marketinggoeroes die ons vertellen dat we alle zintuigen moeten prikkelen. Immediate mail is het enige kanaal waarmee marketeers alle vijf de zintuigen kunnen bereiken. Weet je nog, krabben en snuiven? Hoe zit het satisfied AI? Ik denk dat we daar in 2023 meer van gaan zien.
Biedt verfijnde concentrating on
Mailinglijsten zijn geëvolueerd tot een wetenschap. U kunt zo specifiek zijn als u wilt. Demografische, psychografische, synchografische gegevens (marketingtiming – denk bijvoorbeeld aan nieuwe huiseigenaren) – allemaal voor jou!
U kunt de focusing on van direct mail voortdurend verfijnen. Niet alleen voor consumenten, maar ook voor bedrijven. U wilt er zeker van zijn dat u de beste gegevens-/mailinglijsten van hoge kwaliteit gebruikt die u kunt krijgen. Dat is wat je reactie verhoogt.
Combineert met andere media
Direct mail werkt goed achieved andere kanalen, gecombineerd om meer respons te genereren. Scientific tests tonen aan dat wanneer u immediate mail koppelt aan digitale media, dit de conversies met 10% – 25% verhoogt.
Daarom zullen we in 2023 zowel multi-channel als omnichannel marketingcampagnes zien spelen.
Vergeet niet dat de sleutel hier is om de very best beschikbare marketinglijst te krijgen. Vervolgens kunt u e-mailadressen en telefoonnummers toevoegen (uiteraard gescrubd), indien beschikbaar. Dit geeft u de mogelijkheid om by means of zoveel mogelijk verschillende kanalen contact op te nemen achieved uw beste prospects.
Dat is de manier waarop u de rommel kunt doorbreken, uw responspercentage kunt verhogen en uw leadgeneratie kunt vergroten!