February 4, 2023

Types Investments

Uniek bedrijf

7 stappen voor het verbeteren van inhoud

5 min read

Hoewel we misschien allemaal doelen hebben wanneer we beginnen satisfied het produceren van inhoud, kan het gemakkelijk zijn om daarvan af te dwalen of ze na verloop van tijd niet meer bij te houden.

Naarmate uw internet site groeit, is het raadzaam om periodiek een inhoudsaudit uit te voeren om uzelf in staat te stellen uw doelen en verwachtingen bij te stellen en uw inhoud af te stemmen op uw huidige zakelijke KPI’s.

U kunt uw contentmarketingcampagne enorm uitbreiden en uw bedrijfsresultaten verbeteren doorway deze doelen op elkaar af te stemmen en te handelen op basis van informatie in uw contentaudit.

Het uitvoeren van een inhoudsaudit is slechts één stap in de richting van het verbeteren van uw marketingprestaties.

Om echt resultaten van uw inspanningen te zien, moet u eventuele problemen in uw audit actief oplossen en uw strategie afstemmen op uw vastgestelde doelen.

In dit artikel leert u zeven doorlopende stappen die u kunnen helpen de inhoud te verbeteren nadat uw audit is voltooid en nieuwe inhoud te optimaliseren om uw zakelijke doelen te weerspiegelen.

1. Stel heldere KPI’s op

About het algemeen is de eerste stap van elke inhoudsaudit een beoordeling van uw bedrijfsdoelen om u te helpen de inhoudsprestaties in de toekomst te benchmarken.

Na uw audit is het essentieel om deze KPI’s te benchmarken en verschillende voortgangsgebieden in uw analyses bij te houden.

Hiervoor zijn verschillende statistieken te gebruiken, waaronder:

  • Verkeer/paginaweergaven
  • Organische zoekwoordpositie
  • inbound links
  • Bouncepercentage
  • Conversieratio
  • Tijd op pagina

Zodra u een lijst fulfilled KPI’s heeft opgesteld voor benchmarking en vergelijking achieved de inhoudscontrole, kunt u strategieën ontdekken om bestaande inhoud te verbeteren op foundation van uw beoogde resultaten.

Wilt u bijvoorbeeld rangschikken op zoekwoorden met een hoger volume die meer verkeer genereren? Bent u op zoek naar minder competitieve advertenties achieved hogere klikfrequenties?

Bovendien kunnen KPI’s worden gebruikt om nieuwe inhoud te modelleren die uw onderliggende bedrijfsstrategie weerspiegelt.

2. Geef prioriteit aan technische oplossingen

Tijdens uw onderzoek ontdekt u mogelijk een technisch probleem waardoor uw inhoud onder zijn potentieel scoort, zoals problemen satisfied paginasnelheid, indexering of crawlen.

Het oplossen van deze problemen op uw backend is een essentiële eerste stap om ervoor te zorgen dat alle huidige en toekomstige inhoud hoger kan scoren in organische zoekresultaten.

3. Identificeer kansen voor overwinningen

Nu is het tijd om diep in uw audit te duiken en potentiële kansen voor gemakkelijke overwinningen te identificeren.

In deze gids voor inhoudscontrole verdeelt de auteur haar inhoud bijvoorbeeld in verschillende categorieën, waaronder slecht presterende, magere en verouderde inhoud.

Met deze categorieën kunt u eenvoudige wijzigingen doorvoeren, zoals het bijwerken van hoofdtekst om nieuwe wijzigingen weer te geven of om inhoud aantrekkelijker te maken om de relatieve prestaties van uw inhoud te verbeteren.

U kunt natuurlijk altijd gedetailleerder worden, een backlink-audit uitvoeren op slecht presterende stukken inhoud en externe en interne backlinks bouwen.

Zoek naar inhoudsrangschikking voor zoekwoorden op ‘opvallende afstand’ en breng op foundation van de gegevens wijzigingen aan die het helpen om naar de eerste pagina te gaan.

Ik raad ook aan om nieuwe onderwerpen te schrijven voor zoekwoorden met een hoog quantity waarop u mogelijk scoort op positie 41 of lager.


Ontvang de dagelijkse nieuwsbrief waar marketeers op vertrouwen.


4. Leid oude en slecht presterende pagina’s om

Tijdens uw inhoudscontrole kunt u verschillende URL’s tegenkomen fulfilled dubbele inhoud en ook inhoud die verouderd of niet appropriate is.

In dat geval raad ik aan om een ​​301-omleiding naar een vergelijkbare pagina te implementeren om die pagina wat linkautoriteit te geven.

Overweeg echter voorzichtig te zijn satisfied 301-omleidingen, aangezien u meer problemen voor uw ontwikkelaar kunt veroorzaken als u er te veel misbruik van maakt.

5. Vernieuw oude inhoud om nieuwe richtlijnen te volgen

Doorway inhoud bij te werken, kunt u kansen winnen die u tijdens uw audit hebt gevonden. About het algemeen laat ik me graag informeren doorway de gegevens.

Als ik bijvoorbeeld bepaalde inhoud vind die beter presteert dan andere en tot meer verkeer leidt, kan ik mijn interne koppelingsstrategie bijwerken om deze pagina te promoten.

Uiteindelijk raad ik aan om inhoudsaudits te gebruiken als leidraad en reset om een ​​nieuwe inhoudskalender en strategie te ontwikkelen.

Maak een gezonde combine van nieuwe en vernieuwde inhoud om u een increase te geven in Google Zoeken.

En als het zinvol is, vind ik het leuk om inhoud opnieuw te formatteren of in excess of te zetten naar een nieuw medium.

Het uitvoeren van podcasts rond bestaande inhoud op uw web page of het toevoegen van een video op slecht presterende pagina’s kan hen een broodnodige boost geven.

6. Promoot nieuwe en vernieuwde inhoud

Nadat u uw inhoud heeft bijgewerkt, moet u deze promoten om er meer grip op te krijgen. Ik raad de volgende promotiestrategieën aan voor elk stuk inhoud:

  • Delen op Facebook, Twitter en LinkedIn.
  • Koppelingen bouwen.
  • Een influencer taggen.
  • Delen in een nieuwsbrief.
  • Adverteren through zoeken of Facebook.
  • Inhoud syndiceren.

Door meer aandacht en verkeer naar uw pagina’s te trekken, kunt u uw inhoud gebruiken om betere resultaten voor uw web-site te creëren.

7. Bewaak uw analyses

U moet uw analyses continu volgen en ervoor zorgen dat uw inhoud presteert volgens uw voorkeursnormen.

Uw analyses bieden u een uitstekende maatstaf om de prestaties van uw inhoud te meten en u ideeën te geven more than waar uw inhoud ondermaats presteert of ontbreekt.

Internet als bij alles in het leven, is er geen ‘snel rijk worden’-schema of iets dat u kunt kopen om uw inhoud beter te laten scoren.

In plaats daarvan vereist contentmarketing een voortdurende toewijding en een holistische benadering, waarbij gebruik wordt gemaakt van de finest techniques van technische Search engine optimisation en linkbuilding om optimaal te presteren.

Satisfied een content-audit ben je echter een stap dichter bij het behalen van je bedrijfsdoelstellingen fulfilled behulp van contentmarketing. Nu moet je gewoon beginnen fulfilled het zware werk.


De meningen in dit artikel zijn die van de gastauteur en niet noodzakelijkerwijs van Lookup Engine Land. Stafauteurs worden hier vermeld.


Nieuw op Research Motor Land

About de auteur

Ron Leback

Ron Lieback is de oprichter/CEO van InhoudMender, een Website positioning-gedreven contentmarketingbureau gevestigd in Noordoost-Pennsylvania, en de auteur van “365 to Eyesight: Modern Writer’s Guide (How to Produce Additional Good quality Creating in Considerably less Time).” Terwijl hij de afgelopen tien jaar in digitale marketing werkte, heeft Lieback bijna 500 artikelen geschreven voor leidinggevenden op C-niveau in verschillende sectoren. Hij draagt ​​ook bij aan toonaangevende motorbladen, waaronder Cycle Planet.

Leave a Reply

typesinvestments.nl | Newsphere by AF themes.