February 4, 2023

Types Investments

Uniek bedrijf

600.000 journalisten geanalyseerd: wat u moet weten om te pitchen

2 min read
600.000 journalisten geanalyseerd: wat u moet weten om te pitchen

Vervolgens hebben we die percentages bij elkaar opgeteld en gedeeld door het totaal aantal brand alerts. Dit leverde ons 5% op.

Dus als 5% van de vermeldingen afkomstig is van journalisten, betekent dit dat de resterende 95% afkomstig is van niet-journalisten.

Satisfied het risico het voor de hand liggende te zeggen, dat is een vrij groot verschil! En het onderstreept gewoon de uitdaging waarmee PR’s elke dag worden geconfronteerd als het gaat om het pitchen van hun merk als suitable en waardevol in de ogen van journalisten.

Zeggen dat je deze 5% zou moeten behandelen als een KPI voor je eigen merkvermeldingen zou te simpel zijn.

Hoewel het altijd belangrijk is om de temperatuur te meten en doelen te stellen, mag het proces van het opbouwen van sterke werkrelaties met journalisten er niet een zijn die geobsedeerd is door statistieken.

Zeg het tougher! Het opbouwen van relaties is een langetermijnspel. Doorway statistieken toe te passen op deze cruciale kunst van PR, wordt het een transactierelatie die doorgaans geen consistente resultaten oplevert.

Tamara Sykes, outreachmanager, Stapelaar

Hoe meer je het opbouwen van relaties numeriek maakt, hoe meer je het risico loopt het proces te depersonaliseren en een journalist helemaal te vervreemden.

Hypergefocust zijn op doelen zal leiden tot wanhopige praktijken zoals pitch-spamming.

En als u prioriteit geeft aan de speedy-win, zult u op de lange termijn tijd verspillen.

Zoals Gisele Navarro, oprichter van NeoMam Studiosschrijft:

“Als je outreach-campagnes plant en uitvoert die het overgrote deel van de stappen in het proces automatiseren, laat je de mens in jezelf buiten beschouwing. Dat is het second waarop outreach niet langer een mens-tot-mens verbinding is, op dat minute is je outreach gewoon spam.”

Volgens Cision’s State of the Media-rapportwil 43% van de journalisten dat PR’s stoppen fulfilled spammen, en 74% van de journalisten tolereert het gewoon niet.

Onze eigen onderzoeksgegevens ondersteunen dit, waarbij 65% van de journalisten zegt dat hun grootste ergernis herhaaldelijk wordt gespamd through e-mail of telefoon.

En om dat punt een beetje verder naar voren te brengen, journalisten in de /r/Journalism-subreddit zijn erg uitgesproken in excess of hun haat tegen spam, en velen beweren dat ze het onmiddellijk verwijderen.

“Als je de inbox blijft spammen, ga ik gewoon alles verwijderen omdat ik daar geen tijd voor heb. De weinige PR-mensen achieved wie ik goede relaties heb, zijn allemaal by using direct call geweest, geen massale spam-e-mails. Mijn suggestie is: kies een of twee verslaggevers waarmee je een relatie kunt opbouwen. Praat eerst achieved ze als mensen, en nadat je die relatie hebt opgebouwd, pitch je ze de verhalen waarop ze eerder zullen reageren.

Jaded-Cheesecake-423, Reporter, Reddit-discussie: PR-persoon hier bezorgd more than onze slechte reputatie

KPI-geconsumeerd of geobsedeerd zijn doorway schaal is een recept voor een ramp als het gaat om het pitchen van journalisten.

Wees in plaats daarvan selectief, geduldig en vooral menselijk.

Leave a Reply

typesinvestments.nl | Newsphere by AF themes.